De Belangrijkste Beoordelingen Van De Checklist Voor Levering Van Apparaten

Laten we zeggen dat je een hele reeks keukenapparatuur hebt gekocht – een professionele serie van 122 cm, een vaatwasser, afzuigkap, blazer, koelkast, wijnkoeler, wasmachine, droger, wandoven, spoelbak, kookplaat, spoelbak, kraan en tot slot een zeepdispenser .

U heeft ze bij u thuis ontvangen. Nu moet je ze uitpakken. ).

Zij zien er goed uit. Het bereik wacht in je keuken (hopelijk op Masonite omdat het zware bereik je vloeren zal inspringen als het niet wordt ondersteund).

Uw elektrische systeem zal beschadigd raken als uw aannemer uw assortiment niet installeert. Waarom?

U heeft een Thermador PRG486JDG gekocht. Het apparaatbedrijf heeft een PRD486JDG afgeleverd. Kijk naar de twee bereiken.

Ze zien er identiek uit, maar één is dual-fuel en vereist 50 ampère elektriciteit. De andere is echter volledig gas en vereist slechts 20 ampère. Dit kan op verschillende niveaus voor veel problemen zorgen.

Wat als je dezelfde fout had gemaakt?

Als u ja antwoordt, is dit wat er een paar jaar geleden gebeurde met een echte klant van een online winkel voor apparaten.

Ze weigerden het terug toe te staan omdat het al was geïnstalleerd.

U kunt een kostbare fout maken tussen de kosten van een nieuwe serie en verloren tijd, evenals nieuwe elektrische behoeften.

Zorg er dus voor dat u elk klein detail controleert voordat u zich afmeldt voor uw levering.

Je verliest het recht om bijna alles te betwisten, van schade aan het verkeerde product, zodra je hebt getekend.

Maar de meeste winkels praten om vele redenen waarschijnlijk niet over levering op het moment van aankoop.

Levering is een enorm probleem in onze branche, omdat het leveren van zware, gecompliceerde producten op steeds zachtere vloeren in nauwe ruimtes vaak problemen geeft.

In dit artikel wordt uitgelegd wat elk probleem is en hoe u dit kunt vermijden. Het legt ook uit hoe u een bevredigende bezorgervaring kunt hebben.

Alles Wat U Moet Weten Over De Levering Van Apparaten

Er zijn allerlei soorten leveringen van apparaten.

Het is echter de op één na meest voorkomende klacht in onze branche, na service.

De meeste leveringsvoorwaarden zijn teleurstellend en enigszins bedrieglijk. Ze richten zich op de gratis aspecten op het moment van aankoop en hebben later stiekeme bezorgkosten.

Je kunt elke winkel op Google doorzoeken en de opmerkingen over bezorging lezen als je niet verder wilt gaan.

De aankoop is de meest populaire reden voor blije reacties. Verkopen is het makkelijkst.

U wilt meer weten over de volgende stappen.

Hier is alles wat u moet vragen voordat u een apparaat koopt, accepteert of betaalt.

Wat Houdt De Levering Van Mijn Apparaat In?

Dit zou in elke paragraaf moeten worden gezegd. Elk leveringsdetail moet schriftelijk zijn

Er zijn twee verschillende soorten bezorging:

  1. Gratis bezorging: Als je de kleine lettertjes van internetbedrijven niet leest, bezorgen ze het aan je deur.
  2. White-Glove/Platinum: Deze diensten zijn inclusief levering aan huis.

Afhalen: Hoogstwaarschijnlijk vervangt u een bestaande. Is er een toeslag? Jawel. De meeste bedrijven rekenen een vast bedrag van -25 per stuk.

Installatie: Ze zullen uw wasmachine, droger, koelkast en wasmachine aansluiten. Je moet het van tevoren weten.

Trappen: Brownstones en andere huizen in Boston/Brookline/Cambridge hebben tonnen zware trappen. Zullen ze leveren en op welke verdieping.

We rekenen extra na twee verdiepingen omdat het tijd en extra jongens kost.

Het is beter om eerst te vragen dan om later te onderhandelen en veel meer geld uit te geven.

Voert De Appliance Store CORI-controles Uit?

CORI staat voor Criminal Offender Record Information.

De slechtste dag in mijn carrière was gemakkelijk toen een servicetechnicus 25 jaar geleden een verlovingsring stal van een klant.

Ik heb een privédetective ingehuurd en een week besteed aan het terugkrijgen van die ring.

Toen huurde ik een advocaat in om CORI-gecertificeerd te worden en toegang te krijgen tot de criminele database voordat ik iemand inhuurde die je huis binnenliep.

Deze eenvoudige criminele antecedentenonderzoek stelt ons in staat om te zien wie we aannemen. We hebben ook kredietcontroles en willekeurige drugsschermen.

Het punt is: u moet weten wie er in uw huis is op het moment van levering en achteraf. Een bezorger loopt door je huis en kan je waardevolle spullen opmerken en altijd later terugkomen.

Dus wees voorzichtig. Vraag uw bezorgbedrijf of ze CORI hebben. Als ze geen CORI hadden, zou ik het niet erg vinden om weg te lopen, maar ik zou ervoor zorgen dat mijn waardevolle spullen veilig waren voordat ik vertrok.

Hoe Voorkomen Ze Schade Aan Uw Huis?

We hebben een systeem. De chauffeur inspecteert uw woning en loopt met u mee om eventuele schade vast te stellen. Hij zal dan zowel de bevalling als de bevalling op video opnemen.

Hetzelfde doen.

Loop voor de bezorging door je huis. Bekijk de levering en noteer eventuele beschadigingen.

Teken niet voor een goede levering als er schade is. De meeste externe leveringen van een internetbedrijf of boxstores vergoeden geen eventuele verliezen achteraf.

Wat Kunnen Zij Doen Om Waterschade Te Voorkomen?

Waterschade was de op één na slechtste dag uit mijn carrière. We hebben een huis op de Kaap onderhouden voordat ze voor het seizoen sloten.

Er werd geconstateerd dat er een waterlek was.

Het was niet mooi. Het was meer dan 20 jaar geleden dat ik me nog kan herinneren.

Nu gebruiken we lekdetectiepapier na elke wasmachine, vaatwasser en elke dispenserkoelkast.

De meeste apparatenbedrijven doen dat niet. Het is een vergissing. Als u op een hoger niveau in een flatgebouw woont, kunnen langzame lekken kostbaar zijn.

Hoe Voorkomen Ze Vloerschade?

U heeft zojuist een Sub-Zero, Pro Range of een koelkast afgeleverd. Het werd enkele dagen door de aannemer in het midden van de keuken gelaten voordat het werd geïnstalleerd.

Dan merk je het.

Uw vloer is ingesprongen. Het zou moeten zijn. De meeste vloeren zijn zacht en apparaten kunnen 600-363 kg wegen.

Dit is een eenvoudig probleem dat kan worden opgelost. Zorg ervoor dat iemand Masonite koopt .

Plaats het onder de zwaardere apparaten om te voorkomen dat uw vloeren deuken.

Apparaten Beschadigd

Het is verbazingwekkend dat mensen dit blijven doen.

Levering kan maanden van tevoren worden geaccepteerd voordat u het daadwerkelijk nodig heeft. Misschien is er een promotie die vroege levering vereist.

Je stond er niet op om te inspecteren en uit te pakken voordat je tekende.

De doos ziet er misschien perfect uit, maar u wist niet dat het Samsung-assortiment per container uit Korea reisde en op 3 plaatsen stopte voordat het uw winkelinventaris werd.

Het is daarna waarschijnlijk nog meerdere keren verkeerd behandeld voordat het in uw garage werd gedropt.

We staan erop elk apparaat uit te pakken, omdat er een zekere mate van onvermijdelijke schade is in deze industrie.

Dat zou jij ook moeten doen.

Heeft U Een Huiseigenarenverzekering Nodig Om Schade Te Dekken Als Er Schade Is?

De meeste apparatenwinkels zullen u vertellen om door huiseigenaren te gaan voor hun schade. Als u heeft getekend voor het product of pand als beschadigd, ga dan absoluut niet door uw huiseigenarenverzekering.

Het kost je dit jaar niet veel en je wordt betaald voor je harde werk.

Verzekeringen zijn echter als leningen op korte termijn. Bij premieverhogingen bent u de komende 3 tot 5 jaar zelf verantwoordelijk. U kunt door uw vervoerder worden afgezet voor een duur ongeval.

Ons Laatste Advies

U kent waarschijnlijk niet alle snode manieren waarop leveringen van apparaten niet kunnen werken. Dus gingen we om de tafel zitten en maakten een checklist om je te helpen.

De checklist voor bezorging van apparaten bevat alles wat u moet weten over het plannen van leveringen, transport, vooruit bellen en hoe u kunt bepalen of uw bezorger een misdrijf heeft begaan.

Je zult gemakkelijk door alle trucs kunnen navigeren en je zult veel van de zeer echte nachtmerries vermijden die ik heb beschreven.

We hebben geleerd van onze pijnlijke ervaringen gedurende 35 jaar, dus dat hoeft niet.

Onthoud om:

  1. Maak foto’s en documenteer alles.
  2. Accepteer nooit iets minder dan perfectie.
  3. Vanaf het moment dat ze het uit de vrachtwagen halen, let goed op de levering. Houd een oogje in het zeil. Ze hoeven niet uw topprioriteit te zijn, maar ze zijn uw huis en producten.
  4. U kunt vooraf onderhandelen over de levering, maar u moet wel onderhandelingsmacht hebben. U betaalt zeker meer op het moment van levering.
  • Kijk naar klantbeoordelingen over de bezorgservice. Het geeft u een beeld van hoe u later wordt behandeld.
  • Het is waarschijnlijk dat u tijd zult besteden aan het onderzoeken van apparaten. Hetzelfde geldt voor de levering.

    Download onze leveringschecklist hieronder en koop deze in alle winkels zoals uw apparaatbestelling en bespaar uzelf later een hoop gedoe en pijn.