Hier Zijn Enkele Dingen Die U Moet Weten Over Servicebeoordelingen Van Apparaten

Dit was de nummer 1 post op Reddit vorige week.

Ge is niet zo slecht. Het is zelfs een van de meest herkenbare apparatenbedrijven in de branche. Dit is een eenvoudig probleem met de klantenservice en een niet zo eenvoudig probleem met een tekort aan technici.

In dit artikel leert u de vele problemen met apparaatservice, hoe u ze kunt vermijden en een van de weinige ontvangers van degelijke apparaatservice zijn.

Appliance Service In Een Trieste Staat

Heb je een gemiddelde auto of een degelijke auto? Vertel uw dealer dat u ze geen 9 geeft op een enquête.

Dealers worden gecompenseerd op NPS (Net Promoter Score). Een score onder de 9 of een slechte aanbeveling is een probleem voor hen. Een autobedrijf als BMW of Audi begrijpt dat klantenservice na de verkoop de sleutel is tot klantenbehoud en uw dealer is bang om slechte scores te krijgen.

Dit is wat de meeste apparatenbedrijven niet krijgen. In feite hebben veel van de grootste fabrikanten geen enkele servicetechnicus in dienst.

Alleen Sears kan service verlenen voor uw apparaten, van de vier grote retailers: Best Buy, Home Depot en Lowes.

In de meeste gevallen kunt u niet veel retailers en fabrikanten verwachten. (zelfs lokale bedrijven geven de service op) om uw apparaat te repareren.

In tegenstelling tot autodealers hebben apparatenbedrijven geen manier om u te helpen of uw apparaten na de verkoop te repareren.

Garantie

Dit is de reden waarom u altijd teleurgesteld zult zijn in garantieservice: De fabrikant zal een onafhankelijke onderhoudsmonteur inhuren om een koelkast te repareren.

De beheerder moet onderdelen kopen en retourneren, een bestelwagen besturen en een claim indienen om betaling te ontvangen. Als ze niet naar je huis terugkeren om de koelkast te repareren, krijgen ze nog steeds die -100 of minder dan hun kosten om je apparaat te repareren.

Er zijn dus niet veel bedrijven die in de rij staan als servicebedrijf zonder garantie.

Waarom Heb Je Meer Service Nodig?

Door de energievoorschriften verbruiken koelkasten nu minder energie dan gloeilampen. Vaatwassers en wasgoed met voorlader verbruiken ook minder energie en water.

Veel Franse deurkoelkasten en professionele koelkasten hebben in het eerste jaar servicekosten van meer dan 30% vanwege chronische problemen met de ijsmachine of de ontsteking.

Toestellen kunnen efficiënter zijn, maar zijn in sommige productcategorieën minder betrouwbaar.

Andere, betrouwbaardere apparaten, zoals vaatwassers en voorladers, zijn ingewikkelder te repareren dan de eenvoudige Maytag-wasmachines die vóór 1990 werden vervaardigd.

Langere Aanvoerlijnen

Toen ik in 1986 begon, kochten we van Maytag, GE en Whirlpool. Ze bevinden zich allemaal in het middenwesten en de verzending tussen de fabriek en ons magazijn was minimaal.

De hoofdlijnen voor veel apparatenwinkels zijn echter Samsung, LG, Miele en Blomberg. Ze komen uit Korea, Duitsland en Turkije.

Met zoveel stops bij magazijnen is er meer kans op schade of defecten.

Ik las een recensie van een stel in Californië. Ze kochten een Samsung-koelkast van een in New York gevestigd internetbedrijf en het werkte niet.

Die Samsung-koelkast is vanuit Korea door het hele land verscheept. Daarna teruggestuurd van New York naar Californië.

Dat is een recept voor ongeluk, omdat er te veel handelingen zijn van te veel verschillende bedrijven.

Serviceproblemen Vermijden

U kunt serviceproblemen niet vermijden.

In een keuken heb je bijna statistisch gezien zeker een probleem met 4 nieuwe apparaten in het eerste jaar.

Je kunt ook kijken naar merken die statistisch betrouwbaarder zijn (we hebben deze informatie aan het einde).

Het belangrijkste is dat u een dealer of serviceagent moet kiezen die apparaten na de aankoop kan repareren. Het is niet gemakkelijk om te doen.

Lokaal hebben Belcher’s, Poirier en Hunter Appliance een goede reputatie.

Dons Appliance in Pittsburgh is erg goed. Aan de andere kant zijn er 6 broers in het bedrijf en 4 werken in dienst.

Je moet je eigen beste toekomstige advocaat zijn. Review Yelp en Angie’sList. Klachten kunt u vinden bij het Better Business Bureau.

U kunt een A+ rating van de BBB krijgen door simpelweg te reageren op klachten. Het aantal en type klachten dat u heeft ontvangen, zou u echter een beter idee over het bedrijf moeten geven.